Skytteklubben DSB/ASF har igennem længere tid arbejdet på at gør bedre brug af internet, når det handler om at kommunikere med alle medlemmer.
For at styrke dette, så overgår Skytteklubben DSB/ASF til et nyt administrationssystem, CONVENTUS.
Conventus bygger på selvbetjening og online betaling, hvilket betyder, at du/I nu tilmelder og betaler kontingentet online.
I realiteten skal ALLE nye medlemmer indmelde sig, og ved tilmelding skal der gives oplysninger om mobiltelefonnummer samt e-mail. Fremadrettet vil meget kommunikation mellem klub og medlemmer ske via e-mail og sms. Hvis du skal betale kontingent for dit barn, så skal du indtaste oplysninger på barnet, mens du bedes indtaste dine kontaktinfo.
Alle eksisterende medlemmer har modtaget med posten information angående e-mail og/eller mobil nummer registrering.
Hvordan logger jeg ind? Du skal enten bruge dit mobilnr eller din e-mail adresse som brugernavn og den adgangskode du har fået tilsendt fra klubben.
Har du ingen adgangskode fået tilsendt, skal du klikke på “Glemt adgangskode” og udfylde med din e-mail adresse, hvorefter der straks vil blive tilsendt en ny adgangskode. Koden kan du senere ændre til noget du bedre kan huske.
Skal jeg oprette mig som medlem, hver gang jeg skal tilmelde mig et hold/aktivitet? Nej. Det er kun nødvendigt at oprette dig én gang, hvorefter du blot skal logge ind via. din e-mail og en adgangskode. Læs mere på hjemmesiden.
Hvornår skal jeg betale mit kontingent? Du betaler dit kontingent, når du modtager meddelse herom. Betaling forgår via betalingskort, som sker online. Vi arbejder også på, at betalingen evt. også kan ske ved tilmelding til PBS. Men første gang skal betalingen ske via betalingskort. Forud for hver kontingentopkrævning vil man modtage en e-mail om, at nu er det tiden til at forny/betale sit kontingent.
Hvilket hold/aktiviteter jeg på? Du har mulighed for at logge ind og se, hvor og hvornår du skal træne/skyde. Dette gør du ved at klikke på medlemslogin på hjemmesiden (følg vejledningen). Herefter logger du ind ved at bruge dit telefonnummer eller e-mail og din adgangskode. Når du er logget ind, vil du i venstre side finde et punkt der hedder ”Mine hold”, hvor du vil kunne se, hvilket hold/aktiviteter du er tilmeldt på.
Jeg er flyttet hvordan ændre jeg min adresse? Hvis du flytter, skifter telefonnummer eller lignende, så bedes du opdatere din profil. På den måde er du sikret, at du ikke går glip af vigtige informationer. Du ændrer dine informationer på hjemmesiden, ved at klikke på medlemslogin. Herefter logger du ind ved at bruge dit telefonnummer eller e-mail og din adgangskode. Når du er logget ind, vil du i venstre side finde et punkt der hedder ”Min profil”, hvor du kan se de informationer, du står registreret med. Ønsker du at ændre disse, skal du klikke på ”rediger”.
OBS!!! Alle personer med våben SKAL kontakte formanden før flytning.